محمدصالح  نشان

محمدصالح  نشان

درمانگر

درباره درمانگر:

من محمدصالح نشان هستم دکترای مشاوره از دانشگاه آزاد اسلامی یزد و از سال ۱۳۸۸ بصورت رسمی وارد حوزه مشاوره، درمان، آموزش و پژوهش شده و تا هم اکنون مشغول فعالیت در این زمینه ها هستم.

آدرس ایمیل

msneshan@gmail.com

صفحه اینستاگرام

neshanclinic@

شماره تماس

09196814330

تلگرام

مکان زندگی

یزد

ماموریت و بیوگرافی

سوابق درمانگری
از سال ۱۳۸۹ به عنوان روانسنج تحت نظارت سوپروایزر در مرکز مشاوره اندیشه یزد مشغول به فعالیت گردیده و پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مشاوره در سال ۱۳۹۱ از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران به عنوان مشاور و روانشناس به فعالیت خود ادامه داده و همچنین در مرکز مشاوره بنیادشهید و امور ایثارگران، مرکز مشاوره دانشگاه آزاد یزد، مرکز مشاوره و تحکیم خانواده دادگستری، مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان اردکان، درمانگاه تخصصی امام حسین(ع) شاهدیه یزد، مرکز مشاوره ی دانشگاه علم و هنر یزد به عنوان خانواده درمانگر، زوج درمانگر و مشاور و روانشناس فعالیت نموده ام.
دوران خدمت سربازی را به عنوان روانشناس مأمور به سازمان بهزیستی و مرکز اورژانس اجتماعی و نیز مرکز مشاوره ی تحکیم خانواده به عنوان زوج درمانگر سپری نمودم که موفقیت در افزایش آمار سازش زوجین از ۸٪ در بدو امر به ۳۹٪ در زمان پایان خدمت از نتایج آن بود.
در این سالها دوره های طرحواره درمانی مبتنی بر ذهنیت را زیر نظر دکترحمید پور تا سطح پیشرفته،
دوره های زوج درمانی زیر نظر دکتر نظری تا سطح پیشرفته، دوره درمان اختلالات جنسی زیر نظر دکتر کوکب را گذرانده و موفق به اخذ مدرک بین المللی از موسسه International College for Sex & Relationtherapy Sheffield United Kingdom گردیدم. همچنین دوره های تخصصی دیگری را همچون آموزش تخصصی مهارت های فرزندپروری زیر نظر دکتر کارینه طهماسیان، دوره درمان های شناختی رفتاری با تاکید بر فنون نظم بخشی هیجانی زیر نظر دکتر آذرخش مکری، دکتر لادن فتی و دکتر فرشته موتابی، و دوره ی جامع تخصصی مشاوره پیش از ازدواج زیر نظر دکتر شفیعی فرد گذرانده و در حال حاضر با طی دوره های روان درمانی فشرده کوتاه مدت istdp زیر نظر دکتر نیما قربانی، به کار روان درمانگری تحت نظارت سوپروایزر مشغولم.
از سال ۱۳۹۸ پس اخذ مجوز تاسیس مرکز و کسب پروانه فعالیت تخصصی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور به شماره ۷۰۳۱ فعالیت حرفه ای من بصورت تخصصی بر دو حیطه روان‌درمانی تحلیلی و مشاوره پیش از ازدواج متمرکز است.

سوابق آموزش و تدریس
همیشه یکی از لذت بخش ترین فعالیت ها در طول دوران فعالیت های حرفه ایم آموزش و تدریس بوده است. از سال ۱۳۸۸ با برگزاری کارگاه های آموزش مهارت های زندگی برای کودکان وارد بحث آموزش و تدریس شدم و این فعالیت با برگزاری کارگاه های مختلف برای دانش آموزان، معلمان، دانشجویان، کارگران و کارمندان ادامه یافت، برگزاری کارگاه و سمینار برای ادارات، شرکت ها و ارگانهایی همچون بهزیستی، آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجتمع معدنی چادرملو،نمایندگی DQS آلمان، شرکت فولاد پالش، شرکت کاشی پرسپولیس و… بخشی از فعالیت های من در این زمینه بوده است.
علاوه بر این موارد از سال ۱۳۹۳ اقدام به تدریس در دانشگاه علم و هنر و دانشگاه آزاد اسلامی یزد برای دانشجویان رشته های روانشناسی و مشاوره در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نمودم که تا هم اکنون نیز به صورت فعالانه ای ادامه دارد.
سوابق پژوهشی
از جمله سوابق پژوهشی من مقاله ای با عنوان «چگونه کفایت اجتماعی و پذیرش والدین تغییرات در بلوغ اجتماعی و مهارت های نوجوانان را توضیح می دهد؟» که در مجله علمی پژوهشی تداوم اجتماعی و تغییر به چاپ رسید و دو مقاله ی دیگر با عنوان«بررسی رابطه ی بخشودگی و رضایت زناشویی زوجین» و «بررسی رابطه ی بین سرمایه ی اجتماعی و رضایت زناشویی دانشجویان متاهل دانشگاه علامه طباطبایی» که در نخستین همایش ملی خانواده و امنیت ارائه گردید بوده است.
علاقه مندی ها
علاقه وافری به شعر، ادبیات و موسیقی اصیل ایرانی دارم، به شنا و بدمینتون علاقه مندم و بصورت تفننی این رشته ها را دنبال میکنم.